DEADPOOL WAS GONNA BE IN THE SHANG-CHI CAGE FIGHTS

And They Fucking Thought They Could Get Away With It

New concept art from Shang-Chi and the legend of the ten rings revealed that Deadpool was supposed to make his big MCU debut and they fucking scrapped it!

I imagine whoever’s idea it was to put Deadpool in Shang-Chi got promoted, and whoever vetoed the idea got fired.

This image was created by Andrew Kim and depicts both Deadpool and Proxima Midnight duking it out in the art work. Nobody is really sure if the photo was just Kim dicking around and showing off The Golden Daggers Club and what kinda shit goes on there, or if it truly was supposed to be Deadpool instead of Abomination and Wong.

The main ish is that Proxima Midnight ain’t alive cause Tony killed them with the Infinity Stones. Soo….However I have a lot to say on this subject

  1. um, that doesn’t matter because no one is really dead when it comes to comic book stuff
  2. He could have been the one fighting Abomination
  3. He could have fought literally anyone else
  4. He could have fought Wong. I think we would all give our left kidneys for that fight.

Anyways, guess they had to introduce Abomination cause he is showing up in She-Hulk, so we had to be reminded that he’s still a thing. And Wong, well he’s just so damn lovable and cute why don’t they just throw him in one scene in every MCU movie like instead of Sam J?

All I want to know is, where the heck is Deadpool? Cause he did show up with Korg in a commercial announcing his MCU return. BUT WAS THAT IT? WAS THAT THE BIG OH IM DEADPOOL IM IN THE MCU LOOK AT ME AND KORG.

OMG. 5. He could have fought Korg!

Some people might be like, shut up hoe, stop complaining cause we are definitely getting a Deadpool 3 which is legit af. But to those people I say, you shut up you dumb hoe, I want to see Deadpool in the Multiverse of Madness! Maybe just running around in the X-Mansion feeding grapes to Colossus or something.

But Ryan Reynolds told us he’s not in the Doctah Strange movie. Which is like, do we believe him? I don’t know. Cause I trust that man with my life, but I also trusted Andrew Garfield and Tobey Maguire with my life as well, and look how that turned out.

I am a ghost.

Mmmmm yeah. K Bye.

XOXO,

Comic Book Bitch